Výberové konanie v pdf. (1.38 MB)
Obec Novoť, zastúpená starostom obce Mgr. Radoslavom Kozákom, PhD.
vyhlasuje
výberové konanie na obsadenie pracovnej pozície
REFERENT SAMOSPRÁVY
- Informácie o pracovnom mieste:
- Miesto výkonu práce: Obecný úrad Novoť, Novoť 285, 029 55 Novoť
- Druh pracovného pomeru: plný pracovný úväzok (37,5 h týždenne), pracovný pomer na dobu určitú (počas zastupovania MD)
- Predpokladaný termín nástupu: 01.07.2022, na základe dohody aj skôr
- Rámcová náplň práce:
- výkazníctvo v oblasti odpadového hospodárstva - evidenčné listy odpadov, ohlásenia o vzniku odpadu a nakladaní s ním (M,V,R,P), štatistické výkazy a rôzne iné,
- plnenie samosprávnych funkcií obce v oblasti odpadového hospodárstva, napr. vypracovanie a aktualizácia Programu odpadového hospodárstva obce, vyjadrenia k POH pôvodcov na území obce, vyjadrenia k zámerom, vedenie evidencie údajov o komunálnom odpade a zberných nádobách, komplexné riešenie problematiky separovaného zberu komunálnych odpadov, vykonávanie ohlasovacej povinnosti voči štátnej správe atď.,
- príprava podkladov pre aktívne riadenie úrovne služieb, koordinácia a zabezpečovanie verejnoprospešných služieb na úseku odpadového hospodárstva, ktoré vykonávajú na území obce zmluvní partneri,
- zabezpečenie správneho nakladania s komunálnym odpadom – skládkovaním a separovaným zberom vrátane súvisiacich činností (napr. monitoring skládky, propagácia separovaného zberu a pod.),
- organizácia zberu objemného odpadu, biologicky rozložiteľného odpadu, nebezpečného odpadu, elektroodpadu..., riešenie sťažností a priestupkov na úseku odpadového hospodárstva,
- zabezpečovanie a riešenie odborných úloh v oblasti ochrany ovzdušia pre obec, plnenie výkonu štátnej správy vo veciach ochrany ovzdušia pre malé zdroje znečisťovania ovzdušia (povolenia, poplatky, evidencia, pokuty, kontrola atď.),
- príprava žiadostí o nenávratný finančný príspevok, granty a dotácie a podkladov k nim
- spolupráca na riadení projektov podľa schváleného harmonogramu a súčinnosť pri realizácii jednotlivých aktivít projektov a výstupov projektov,
- zaistenie všetkých dokladov potrebných pre uskutočnenie naplánovaných aktivít projektov, komunikácia s dotknutými orgánmi a finalizácia dokumentov pre potreby štátnych orgánov (RO/SO a pod.), administratíva projektov a vypracovanie monitorovacích správ,
- stanovenie vhodnej metódy verejného obstarávania z hľadiska predmetu verejného obstarávania a obstarávacej ceny tovaru, služieb a prác podľa platných právnych predpisov a následná príprava súťažných podkladov k verejnému obstarávaniu,
- usmerňovanie procesu verejného obstarávania v zmysle účelného a hospodárneho zabezpečovania potrieb obce,
- príprava podkladov k získavaniu povolenia na reštaurovanie kultúrnych pamiatok,
- zabezpečovanie zverejňovania dokumentov na internetovej stránke obce počas neprítomnosti prednostu OcÚ,
- zastupovanie zapisovateľa zápisníc z OZ, v prípade neprítomnosti zapisovateľa,
- vedenie registratúry obecného úradu.
- Minimálne kvalifikačné predpoklady
- ukončené vysokoškolské vzdelanie 1. stupňa
- ukončené vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa
- odborná prax v oblasti samosprávy alebo verejnej správy je výhodou
- Mzdové podmienky: v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
- Iné kritériá a požiadavky
- občianska bezúhonnosť
- spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu
- znalosť platných právnych predpisov v oblasti verejnej správy
- práca s PC (Internet, Word, Excel), ovládanie desaťprstovej hmatovej metódy na PC je výhodou
- samostatnosť, zodpovednosť, spoľahlivosť, flexibilita
- lojalita a diskrétnosť
- zdravotná spôsobilosť
- Zoznam požadovaných dokladov
- písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania
- profesijný štruktúrovaný životopis
- motivačný list
- kópie dokladov o nadobudnutom vzdelaní
- súhlas so spracovaním poskytnutých osobných údajov v rozsahu potrebnom na účely výberového konania
- Doplňujúce požadované doklady/informácie
- úspešný kandidát výberového konania poskytne zamestnávateľovi na účel preukázania bezúhonnosti pred uzavretím pracovnoprávneho vzťahu údaje potrebné na vyžiadanie z registra trestov (Zákon č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme)
- Miesto a termín podania žiadosti o účasť na výberovom konaní:
- Žiadosť o účasť na výberovom konaní s požadovanými dokladmi je potrebné doručiť v zalepenej obálke označenej heslom „Výberové konanie – referent samosprávy – NEOTVÁRAŤ“ na adresu: Obec Novoť, Novoť 285, 029 55 Novoť, alebo podať osobne v kancelárii č. 4 na 1. poschodí Obecného úradu.
- Uzávierka prijímania žiadostí je 06.06.2022 do 11:00 hodiny. Žiadosti doručené po tomto termíne a neúplné žiadosti nebudú zaradené do výberového konania.
- Termín ústneho pohovoru bude prihláseným uchádzačom, ktorí spĺňajú požadované predpoklady oznámený emailom alebo telefonicky.
Kontakt pre poskytnutie informácií:
V Novoti, dňa 20.05.2022
Mgr. Radoslav Kozák, PhD.
starosta obce
Dátum vloženia:
20. 5. 2022 13:24
Dátum poslednej aktualizácie:
5. 10. 2022 13:25
Autor:
admin prevod